SFG Forums

WE HAVE MERGED WITH EDITING ON ACID. VISIT EDITINGONACID.COM FOR MORE INFO FOR THE NEW HOME OF SFG
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Dragon Ball Z Trailer

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
$tylin195
Member
avatar

Posts : 60
Join date : 2008-12-14
Location : New York City

PostSubject: Dragon Ball Z Trailer   Sat Dec 27, 2008 10:32 pm



So you mean to tell me that they are coming out with a Dragonball Z movie..............















and there's no Vegeta? am i the only one who's shocked at this?
Back to top Go down
View user profile
MVMV
Senior Member
avatar

Posts : 289
Join date : 2008-11-11
Location : North Dakota

PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   Sat Dec 27, 2008 10:53 pm

Weird, that I was thinking about making a Dragon Ball Z movie in the the near future, then I see this shit.

EPIC FAIL!
Back to top Go down
View user profile
JNH10992
Premium Member
avatar

Posts : 361
Join date : 2008-10-18
Age : 25
Location : Bostan , Mass

PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   Sun Dec 28, 2008 12:03 am

well this is gonna suck. doesn't look very well filmed and the fact that bulma is in the movie and not vegeta is an epic fail
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/JNH10992
Kai Koshimoro
Moderator


Posts : 105
Join date : 2008-10-14

PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   Sun Dec 28, 2008 2:53 am

This is Dragonball not DBZ there is a difference between the two. Dragonball was the first series DBZ was the second series, therefore Vegeta didn't show up till the second series.

_________________
Back to top Go down
View user profile
TxJ
Premium Member
avatar

Posts : 378
Join date : 2008-10-17
Age : 24

PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   Sun Dec 28, 2008 3:24 am

i for one cant wait for this lol, I actually liked the first series better than DBZ, much more hilarious Smile
Back to top Go down
View user profile
JNH10992
Premium Member
avatar

Posts : 361
Join date : 2008-10-18
Age : 25
Location : Bostan , Mass

PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   Sun Dec 28, 2008 3:59 am

Kai Koshimoro wrote:
This is Dragonball not DBZ there is a difference between the two. Dragonball was the first series DBZ was the second series, therefore Vegeta didn't show up till the second series.

Yea I kinda just noticed that lol. But krillin and yamcha were also in the dragon ball series so i wonder if they would put as special appearances or something.
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/JNH10992
$tylin195
Member
avatar

Posts : 60
Join date : 2008-12-14
Location : New York City

PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   Sun Dec 28, 2008 4:48 am

JNH10992 wrote:
well this is gonna suck. doesn't look very well filmed and the fact that bulma is in the movie and not vegeta is an epic fail


this movie just looks weird to the maximum. i just can't put my finger on the exact reason though. it doesn't look well put together. and the special effects look horrible.
Back to top Go down
View user profile
DatAsianPenguin
Premium Member
avatar

Posts : 393
Join date : 2008-10-17
Age : 24
Location : Wherever you want me to be.

PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   Sun Dec 28, 2008 1:40 pm

doesnt follow the dragonball plot well
and the actors playing the roles dont seem to fit at all
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/DaAlbinoPenguin
Fanatic
Senior Member


Posts : 211
Join date : 2008-10-20

PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   Mon Dec 29, 2008 4:57 am

TxJInsurrexion wrote:
i for one cant wait for this lol, I actually liked the first series better than DBZ, much more hilarious Smile
hmm...I didnt think anybody actually found that funny
Learn something everyday
Back to top Go down
View user profile
ThugLife
Senior Member


Posts : 86
Join date : 2008-10-21

PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   Wed Dec 31, 2008 2:22 am

i could film a better movie with just my ball sacks swinging about for 2 hours.
Back to top Go down
View user profile
xsophiex
Member
avatar

Posts : 32
Join date : 2008-12-13
Age : 24

PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   Wed Dec 31, 2008 4:38 am

LOL. any good anime made into a live action movie turns to pure shit.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sexxxualsophie
WWETributesV1
Senior Member
avatar

Posts : 91
Join date : 2008-12-01
Location : Dunno you Tell Me

PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   Mon Jan 26, 2009 3:35 am

crap Film

the should put the cartoon Charcthers and that stuff

REAL PEOPLE is just crap
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Dragon Ball Z Trailer   

Back to top Go down
 
Dragon Ball Z Trailer
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Funny pictures thread
» Dragon Ball
» Dragon Ball Z: Revival of Frieza - First Footage
» Old site Redux Anime Character Comparisons
» Limited Edition Year of the Dragon Pro V1 and Pro V1X Golf Balls Available in Stores Now

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SFG Forums  :: Discussion :: Entertainment Discussion-
Jump to: